Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

Η συνέντευξη Γράντα που πνίγηκε ακόμα και από το "Μετροσπόρ"!! "Πιόνια του Σαουρίδη, μοιράζονται το χρήμα, απειλές για θάνατο"...

Ακούστε τη συνέντευξη του Λάμπρου Γράντα στο Ράδιο Μετρόπολις και όσα απίστευτα πράγματα είπε για Σαουρίδη και Κόντη. Ο πρώην πρόεδρος του Άρη, είπε μεταξύ άλλων:
  • Ο Σούπερ 3 έκανε τα πάντα. Μεταγραφές, το μάνατζερ... Τους έδινα λεφτά για τις εκδρομές και λέγανε ότι τις κάνουνε αυτοί. Δε θέλανε να τις πληρώνω εγώ. Νομίζετε λοιπόν, ότι τις κάνανε αυτές τις εκδρομές...
  • Ο Σαουρίδης ήτανε στο παρασκήνιο κι έλυνε κι έδενε. Όλοι οι άλλοι ήτανε απλώς, πιόνια του...
  • Διάτρητο το καταστατικό της Λέσχης απ΄ όλες τις πλευρές. Αλλά δεν ασχολείται κανείς. Αυτή ήταν δική μου ιδέα, από το 1983!
  • Πολλοί μορφωμένοι οργανωμένοι, με βλέπουν στο δρόμο και μου ζητάνε συγγνώμη. Ξέρετε πόσες φορές όλοι αυτοί ήρθανε και μου ζητήσανε βοήθεια αυτά τα χρόνια; Τους έλεγα: Πείτε το πρώτα στο Σαουρίδη και μετά ελάτε πάλι...
  • Μοιράζονται το χρήμα όλοι, στον Άρη...
  • Πλακώσανε το Μαυρογενίδη γιατί έβαλε γκολ στον Ολυμπιακό. Να μη βάλει γκολ έπρεπε για να πέσει ο Γράντας και να πάρουνε αυτοί την ομάδα.
  • Ο Σούπερ 3 έλεγε θα το κάνεις αυτό γιατί θα σε σκοτώσουμε. Απειλούσανε τα βράδια το παιδί μου...  
  • Η συνέντευξη δόθηκε την περασμένη Πέμπτη, στους Κ. Ραπτόπουλο και Γρ. Κόκκινο. Η συνέντευξη πνίγηκε απ΄ όλα τα μέσα, ακόμα και από το ίδιο το Μετροσπόρ! Η συνέντευξη ανέβηκε στο You Tube από φίλοαναγώνστη που μας έστειλε τους σχετικούς συνδέσμους: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου