Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

"Εχω εμπιστοσύνη στον ευατό μου..."

Ο Ζήσης Βρύζας έκανε τις πρώτες του δηλώσεις ως πρόεδρος του ΠΑΟΚ και το πως πάρθηκε η απόφαση να αντικαταστήσει τον Θόδωρο Ζαγοράκη

Τις πρώτες του δηλώσεις ως πρόεδρος του ΠΑΟΚ έκανε στους εκπροσώπους Τύπου ο Ζήσης Βρύζας το απόγευμα της Πέμπτης (26/1).
"Αποδέχτηκα την ομόφωνη πρόταση του δ.σ. και αφού μίλησα με τον πρόεδρο του Α.Σ, τον κ. Κατσαρή και απορρίψαμε άλλη λύση γιατί θα χρειαζόμασταν άλλους 2 μήνες, καταλήξαμε πως ο ΠΑΟΚ λόγω του έχει διάφορα θέματα όπως αυτό της αδειοδότησης δεν θα έπρεπε να μείνει ακέφαλος για μια μέρα".
Για το ότι του ζητήθηκε να διευρυνήσει εάν έγινε έρευνα να αναλάβει κάποιος άλλος με δεδομένο πως ο ίδιος είχε πει πως θα αποχωρούσε μαζί με τον Θόδωρο Ζαγοράκη. "Ξέρετε ότι το έχω δηλώσει αυτό. Η πίεση ήταν μεγάλη, οπότε πάρθηκε αυτή η απόφαση. Θα κάνουμε ότι μπορούμε για να έχουμε τον ΠΑΟΚ πάνω από όλα".
Για την διάρκεια που θα έχει η θητεία του ως πρόεδρος του ΠΑΟΚ: "Καταρχής είναι μέχρι τον Μάιο που λήγει η θητεία μας. Εχω εμπιστοσύνη στον ευατό μου και θα κάνουμε ότι μπορούμε για το καλό του ΠΑΟΚ".
Για την αποχώρηση του Θόδωρου Ζαγοράκη και έτσι όπως ήρθε αυτή εξαιτίας αποδοκιμασίας μερίδας οπαδών του ΠΑΟΚ. "Ο χρόνος θα μας κρίνει όλους. Ξέρουμε πολύ καλά ότι στον ΠΑΟΚ έρχεται το πλήρωμα του χρόνου για όλους τους προέδρους. Ξέρουμε πως η στιγμή είναι δύσκολη, αλλά δεν έχουμε τίποτα άλλο να κάνουμε από το να δουλέξουμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου