Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2012

"Θέλω να βρεθώ ξανά στην Τούμπα"

Ο Πάμπλο Κοντρέρας έστειλε μηνύματα στους φιλάθλους του ΠΑΟΚ μιλώντας σε αθλητική εφημερίδα

Αρχικά ο Χιλιανός ρωτήθηκε πώς περνά τις μέρες του στη Χιλή. εκτός από την καθημερινά ενασχόληση του με το ποδόσφαιρο. Και είπε στην εφημερίδα "Σπορ του Βορρά": "Η σύζυγος μου και τα παιδιά μας βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη, όμως είμαι κοντά στη μητέρα μου, την αδελφή μου και τα άλλα συγγενικά μου πρόσωπα. Είμαι σε οικείο περιβάλλον και αισθάνομαι καλά. Και φυσικά αγωνίζομαι στην Κόλο Κόλο. η οποία διεκδικεί ίο πρωτάθλημα στη Χιλή. Αυτήν τη στιγμή η Κόλο Κόλο βρίσκεται στη 2η θέση στη βαθμολογίας και έχουμε πολλές προοπτικές να κατακτήσουμε τον τίτλο. Είχα ένα μικρό πρόβλημα τραυματισμού και θα επανέλθω σε δύο εβδομάδες. Πάντως, έχουμε πιθανότητες αρκετές για να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα".
- Σου λείπει ο ΠΑΟΚ;
"Μου λείπει ο ΠΑΟΚ. η χώρα, η Θεσσαλονίκη, η ζωή. η ζεστασιά. Ομως είμαι στη Χιλή και πλέον η ζωή μου είναι εδώ. Το μυαλό μου θα είναι πάντα στον ΠΑΟΚ και τη Θεσσαλονίκη".
- Μιλάς στο τηλέφωνο με παίκτες του ΠΑΟΚ;
"Μιλάω συνεχώς με τον Πάμπλο Γκαρσία, τον Λίνο, και τον Ετο και μαθαίνω τα νέα της ομάδας μας. Πριν από μια εβδομάδα μάλιστα επικοινώνησε μαζί μου και ο Κώστας Ιωσηφίδης. Ξέρω πολύ καλά τι σημαίνει ο Ιωσηφίδης για τον ΠΑΟΚ και πόσο μεγάλη είναι η προσφορά του".
- Είδες τον αγώνα ρεβάνς του ΠΑΟΚ με την Ουντινέζε.
"Εκείνη την ώρα όχι, γιατί έκανα αποθεραπεία, όμως είδα το ματς σε βίντεο. Είχα ενημερωθεί για το 0-2 που έγινε νωρίς. Είναι άδικο γιατί η ομάδα είχε ένα καλό αποτέλεσμα στην Ιταλία και θα μπορούσε να προκριθεί στη Θεσσαλονίκη".
-Τι μπορεί να κάνει ο ΠΑΟΚ στο πρωτάθλημα;
"Πιστεύω πως ο ΠΑΟΚ μπορεί να τερματίσει στην πρώτη θέση των πλέι οφ. Εχει πολύ καλή ομάδα, πρέπει να το πιστέψουν οι παίκτες του. Εχει τη δυνατότητα να κερδίσει τα πλέι οφ ο ΠΑΟΚ και εύχομαι του χρόνου να παίξει στο Τσάμπιονς Λιγκ".
Ο Κοντρέρας μίλησε ακόμη για την μετάβαση χιλιάδων ΠΑΟΚτσήδων στο Φρίουλι, στον πρώτο αγώνα με την Ουντινέζε. Και είπε: "Οταν το έμαθα, δεν παραξενεύτηκα. Είναι κάτι που το έχω ζήσει ως παίκτης του ΠΑΟΚ και ξέρω την αγάπη των οπαδών του για την ομάδα, θυμάμαι πολύ καλά πως και στον αγώνα με τον Αγιαξ στο Αμστερνταμ, είχαμε χιλιάδες οπαδούς μαζί μας. Και τότε ο επιθετικός του Αγιαξ, ο Ιουάρες (σ.σ. τώρα αγωνίζεται στη Λίβερπουλ) μου είχε πει πως οι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ έχουν τρομερό πάθος που δεν έχω δει σε οπαδούς άλλων ομάδων. Του έκανε τρομερή εντύπωση του Σουάρες και σχολίαζε το γεγονός γιατί πίστευε πως δεν υπάρχουν τόσο φανατικοί οπαδοί στην Ευρώπη".
Ο Χιλιανός ρωτήθηκε εάν ο ΠΑΟΚ θα μπορούσε να διεκδικήσει το πρωτάθλημα, εάν δεν έχανε φυσικά βαθμούς στην Τούμπα και απάντησε: "Είναι λάθος να υπολογίζουμε τι θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά. Ο ΠΑΟΚ αυτήν τη στιγμή μπορεί να τελειώσει νορμάλ στο πρωτάθλημα, να παίξει στα πλέι οφ και από το μίνι πρωτάθλημα να διεκδικήσει την πρώτη θέση που θα οδηγήσει στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ. Και όπως είπα νωρίτερα, ο ΠΑΟΚ μπορεί να βγει πρώτος στα πλέι οφ".
Και κατέληξε: "Εύχομαι και ελπίζω ο ΠΑΟΚ να πετύχει τον στόχο του. γιατί όλα τα παιδιά θέλουν να τα καταφέρουν. Από τη στιγμή που οι περισσότερες ομάδες βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο, ο ΠΑΟΚ μπορεί να πετύχει".
Ο πρώην στόπερ του ΠΑΟΚ προϊδέασε για την επιστροφή του στη Θεσσαλονίκη: "Θα έρθω σίγουρα τον Μάιο. Τότε τελειώνουν τα σχολεία των παιδιών μου και θα έρθω για να πάρω τη σύζυγο μου και τα παιδιά μου για να επιστρέψουμε στη Χιλή. Ομως θα παραμείνουμε λίγες ημέρες στη θεσσαλονίκη. Θέλω να βρεθώ ξανά στην Τούμπα, να περπατήσω στο γήπεδο, να δω καλούς μου φίλους. Να θυμηθώ τα όμορφα χρόνια που έζησα. Ο ΠΑΟΚ δεν ξεχνιέται".
Επίσης είπε ότι μιλά με τον Βιεϊρίνια που βρίσκεται στη Γερμανία και προσπαθεί να εγκλιματιστεί στα δεδομένα του γερμανικού πρωταθλήματος που είναι πιο δύσκολο από το ελληνικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου