Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

Το "ελπίζω να μην έκανα λάθος" του Μπόλονι

Μία δήλωση του τεχνικού του ΠΑΟΚ στη Ρουμανία παρερμηνεύτηκε και δημιούργησε παρεξηγήσεις υποστηρίζει το περιβάλλον του

Προκάλεσε συζητήσεις η πρόσφατη συνέντευξη του Λάσλο Μπόλονι στη ρουμανική ιστοσελίδα "evz.ro"Τόσο για την τοποθέτησή του ότι "έκαναν λάθος οι οπαδοί που έδιωξαν τον Ζαγοράκη", όσο και για μία άλλη δήλωσή του.
"Στις διαπραγματεύσεις με τον ΠΑΟΚ μου άρεσε το πως μιλήσαμε και το πως μου συμπεριφέρθηκαν. Ηρθαν στο Παρίσι. Ήταν το πρώτο μου συμβόλαιο που επέλεξα τόσο γρήγορα. Και έκανα λάθος που αποφάσισα γρήγορα..." ήταν το επίμαχο κομμάτι όπως μεταφέρθηκε στο κείμενο της συνέντευξης και ήταν λογικό να μην περάσει απαρατήρητο. Η έντονη επιθυμία του κόσμου να διευκρινιστεί αν όντως ο Μπόλονι δήλωσε ότι έκανε λάθος που ήρθε στον ΠΑΟΚ, ήταν λογικό να γίνει αισθητή και στο περιβάλλον του Ρουμάνου τεχνικού.
Όπως λένε, λοιπόν, οι στενοί συνεργάτες του, η δήλωσή του μεταφέρθηκε παραποιημένη στο κείμενο της συνέντευξης. Σύμφωνα με όσα υποστηρίζουν, τα λόγια του ήταν τα εξής: "Ήταν το πρώτο μου συμβόλαιο που επέλεξα τόσο γρήγορα και ελπίζω να μην έχω κάνει λάθος". Ο ατζέντης του Γιώργος Φούγιας, μάλιστα, υποστηρίζει πώς ήταν αυτήκουος μάρτυρας της συνομιλίας του Λάσλο Μπόλονι με τον Ρουμάνο δημοσιογράφο και άκουσε τον προπονητή του ΠΑΟΚ να λέει "ελπίζω να μην έχω κάνει λάθος" που, όμως, καταγράφηκε παραποιημένη στο κείμενο της συνέντευξης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου