Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

"Γουστάρω την Τούμπα!"

Οι εξομολογήσεις του Τάσου Κάκου για το γήπεδο που του αρέσει να παίζει, για το παιχνίδι ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός που του έμεινε χαραγμένο στην μνήμη και το λάθος του όταν δεν απέβαλλε τον Γκαρσία

Μεταξύ άλλων ο Κερκυραίος διαιτητής είπε στην ιστοσελίδα "Sentragoal.gr": "Θυμάμαι ένα παιχνίδι μεταξύ ΠΑΟΚ και Ολυμπιακού στην Τούμπα, ένα ζευγάρι το οποίο παρεμπιπτόντως, έχω διευθύνει τέσσερις φορές στο ίδιο γήπεδο, την Τούμπα. Ε, κι εκείνο το ματς, ήταν πολύ δύσκολο κι έγινε σε άκρως ιδιαίτερες και δύσκολες συνθήκες".
Πρόσθεσε πως: "Εκείνο το ματς ήταν πραγματικός πόλεμος έξω και μέσα στο γήπεδο. Και βέβαια από τότε ακολούθησαν, ή προηγήθηκαν κιόλας, ματς εξίσου δύσκολα. Για αυτό και σου λέω ότι δεν ήταν η πρώτη φορά στη ζωή μου που αντιμετώπισα παράξενες συνθήκες".
Θυμήθηκε ότι "στο τέλος του αγώνα, είχαν μπει στα αποδυτήρια ο Τζόρτζεβιτς και ο Τοροσίδης λέγοντας πως δεν πρόκειται ποτέ να διαμαρτυρηθούν ποτέ ξανά και σε κανένα παιχνίδι που θα είμαι εγώ διαιτητής. Μάλιστα, μετά το περιστατικό με το ταξί, ο Ζαγοράκης είχε πει στους βοηθούς, ότι "Είστε τυχεροί που είχατε τον Κάκο, μαζί σας διότι θα σας είχαν βγάλει από το ταξί και θα σας είχαν λιντσάρει". Επίσης δεν μπορεί παρά να είναι τιμητικό για εμένα και ανταπόδοση της προσπάθειάς μου, το γεγονός ότι ο Θοδωρής Ζαγοράκης έχει δηλώσει πως στα μεγάλα και δύσκολα παιχνίδια θέλει μόνο τον Κάκο".
"Ηταν λάθος που δεν είχα αποβάλει Γκαρσία και Τζεμπούρ"
"Λάθη έχεις κάνει;" ρωτήθηκε. "Φυσικά κι έχω κάνει. Ποιος δε κάνει λάθη. Για παράδειγμα στο Ολυμπιακός - ΠΑΟΚ δεν έδειξα κόκκινη στον Γκαρσία σε μία μπουνιά. Δεν λιποψύχησα όμως. Μου έφυγε η φάση. Δεν την είδα. Όπως δεν την είδαν ούτε συμπαίκτες, ούτε αντίπαλοι. Όπως επίσης, δεν είχα βγάλει κόκκινη στον Τζεμπούρ σε έναν αγώνα ΠΑΟΚ-ΑΕΚ. Κι εκεί μου έφυγε. Είναι άλλο να μην έχεις κότσια να το κάνεις κι άλλο να σου φύγει η φάση. Εμένα μου έφυγε. Μεγάλο λάθος πάντως που να κρίνει αγώνες, τίτλους ή υποβιβασμούς δεν έχω κάνει. Κι έχω παίξει πολλά μεγάλα ματς. Κι όταν έχεις παίξει πάνω από 200 ματς, λογικό είναι κάνεις και κάποια λάθη".
"Γουστάρω πολύ την Τούμπα"
Ξεκαθάρισε ακόμη ότι: "Το γήπεδο που γουστάρω πολύ να παίζω είναι η Τούμπα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου