Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

"Είμαι τρελός, δεν έχω πρόβλημα με τον Γκαρσία"

Ο Τάσος Κάκος μίλησε για την σχέση του με τον Ουρουγουανό μέσο, ενώ αναφέρθηκε ξανά με καλά λόγια για την Τούμπα

Με δηλώσεις του στον "Sport 103 fm" ο Τάσος Κάκος αναφέρθηκε ξανά με εγκωμιαστικά σχόλια στην Τούμπα, ενώ μίλησε και για τον Πάμπλο Γκαρσία.
"Την Τούμπα την ευχαριστιέμαι, με γεμίζει. Είναι και η αμτόσφαιρα που δημιουργείται. Δεν υπάρχει άλλη τέτοια ατμόσφαιρα. Αλλωστε έχω διαβάσει πως είναι η δεύτερη πιο δυναμική έδρα στην Ευρώπη", δήλωσε ο ίδιος και τόνισε ακόμη:
Για τις αποδοκιμασίες που έχει ακούσει στην Τούμπα και τα παράπονα σε βάρος του σε ματς του "Δικεφάλου": "Και μονο η βοή που ακούω, με φτιάχνει. Είναι φυσιολογικό να ακούγονται αποδοκιμασίες, σε γήπεδο είμαστε.
Από τον επίσημο ΠΑΟΚ δεν είχα ποτέ πρόβλημα για αποφάσεις μου, ίσα-ίσα... Είχα μόνο από τους οπαδούς και τους δημοσιουγράφους. Ηταν λάθος μου η μη αποβολή του Τζιμπούρ".
Για το αν έχει πρόβλημα με τον Γκαρσια: "Θα σας πω τι απάντησε όταν ρωτήθηκε για το ποιος είναι ο καλύτερος διαιτητής. Η απάντηση είναι Κάκος, αυτός ο καραφλός που τσακωνόμαστε. Εγώ δεν έχω κάτι μαζί του. Αυτά είναι κατά φαντασία των δημοσιογράφων".
Για το αν τον έχουν πλησιάσει για να επηρεάσει ένα αποτέλεσμα. "Ο διαιτητής ξεκινά από το τοπικό πρωτάθλημα. Αυτά τα δικαιώματα τα δίνεις από τα ερασιτεχνικά αθλήματα. Οταν ξέρουν πως είσαι τρελός, δεν σε πλησιάζουν. Ο Κάκος είναι τρελός..."
Πολλά παιχνίδια έχω παίξει που τα έχω ευχαριστηθεί με ιδιαίτερες συνθήκες. "Αγωνιστικά το ΠΑΟΚ-ΑΕΚ φέτος με γέμισε. Οι παίκτες είχαν άψογη συμπεριφορά. Η Τούμπα ήταν φανταστική, ήταν παιχνίδια από αυτά που μένουν στην μνήμη. Και στο Παναθηναικός-Ολυμπιακός είχαν άψογη συμπεριφορά οι παίκτες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου